Jest psychologiem, certyfikowanym nauczycielem mindfulness i psychoterapeutą w trakcie szkolenia. Specjalizuje się we wspieraniu osób i organizacji w budowaniu odporności psychicznej oraz świadomym zarządzaniu stresem i emocjami. W swojej pracy łączy narzędzia terapii poznawczo-behawioralnej (CBT) i ACT z głęboką wiedzą na temat uważności, pomagając liderom i zespołom odnaleźć spokój i skuteczność w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Jako wykładowca akademicki na Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim oraz autor licznych publikacji, eksploruje, jak psychologia może wspierać rozwój w kontekście zawodowym. Szczególnie interesują go takie zagadnienia jak:
Rezyliencja i dobrostan w organizacjach narażonych na wypalenie.
Świadome wykorzystanie technologii, w tym sztucznej inteligencji, w procesach edukacyjnych i rozwojowych.
Psychologia zaangażowania i budowanie autentycznej partycypacji w zespołach.
Współpracuje z organizacjami w ramach międzynarodowych programów, takich jak Erasmus+, pomagając przekuwać złożone wyzwania i priorytety w spójne, wartościowe działania, które wzmacniają zarówno projekt, jak i ludzi go tworzących.
Jako wykładowca akademicki na Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim oraz autor licznych publikacji, eksploruje, jak psychologia może wspierać rozwój w kontekście zawodowym. Szczególnie interesują go takie zagadnienia jak:
Rezyliencja i dobrostan w organizacjach narażonych na wypalenie.
Świadome wykorzystanie technologii, w tym sztucznej inteligencji, w procesach edukacyjnych i rozwojowych.
Psychologia zaangażowania i budowanie autentycznej partycypacji w zespołach.
Współpracuje z organizacjami w ramach międzynarodowych programów, takich jak Erasmus+, pomagając przekuwać złożone wyzwania i priorytety w spójne, wartościowe działania, które wzmacniają zarówno projekt, jak i ludzi go tworzących.