Szkolne webinarium eTwinning grupy "Wrażliwi na (dez)informację": Zaprojektuj Zmianę - Edukacja Obywatelska w Działaniu

Krajowe Biuro eTwinning serdecznie zaprasza na wyjątkowe wydarzenie online skierowane do grup uczniowskich w wieku 10-20 lat (biorących udział w wydarzeniu pod opieką nauczycieli). Webinarium jest organizowane przez moderatorów grupy "Wrażliwi na (dez)informację – edukacja obywatelska z eTwinning"

Szkolne webinarium online może być swego rodzaju wyjątkową lekcją online poprowadzaną przez zewnętrznego eksperta, dlatego też zachęcamy, aby nauczyciele angażowali się w udział wraz z całymi klasami lub zorganizowali w swojej szkole tak zwane „wspólne oglądanie”.

INFORMACJE OD ORGANIZATORA:

  • Dedykowane certyfikaty uczestnictwa - zarówno dla nauczycieli jak i dla uczniów -  zostaną przesłane na wskazany podczas rejestracji adres mailowy w przeciągu max. 14 dni od wydarzenia.
  • Nagranie zostanie udostępnione na kanale YouTube – eTwinning Polska - do 2 tygodni od wydarzenia.
  • Liczba miejsc ograniczona.
WARUNKI UDZIAŁU:

Wydarzenie ogólnodostępne, skierowane do uczniów w wieku 10-20 lat (biorących udział w wydarzeniu pod opieką nauczycieli).

Sugerujemy, aby rejestracji na wydarzenie dokonał nauczyciel-koordynator, który następnie udostępni transmisję szerszej grupie uczniów, np. na tablicy multimedialnej lub ekranie/projektorze

 

Termin i lokalizacja
Spotkanie w formule ClickMeeting Online
UWAGA. Rejestracja zamknięta

Szczegóły szkolnego webinarium

Dzień 1

Poniedziałek 10.03.2025


10:30 - 11:30

rozwiń Szkolne webinarium eTwinning - Zaprojektuj Zmianę: Edukacja Obywatelska w Działaniu

TEMATYKA WEBINARIUM: Podczas warsztatów uczniowie poznają metodę design thinking – sposób tworzenia projektów społecznych oparty na empatii, kreatywności i testowaniu pomysłów. Dowiedzą się, jak diagnozować realne potrzeby szkoły i otoczenia oraz jak projektować skuteczne rozwiązania promujące wartości europejskie, takie jak demokracja, równość, solidarność i aktywne obywatelstwo. W trakcie szkolenia uczniowie; • nauczą się analizować potrzeby społeczności i formułować wyzwania projektowe. • poznają proces design thinking • opracują własne projekty społeczne, które mogą zostać wdrożone w szkole lub lokalnym środowisku.
Barbara Ostrowska, Międzynarodowe Liceum Ogólnokształcące Paderewski, Lublin