Webinarium eTwinning - grupa "eTwinningowe TIKanie z językami" - Mindfulness - narzędzia przydatne do wprowadzania elementów uważności podczas lekcji

INFORMACJE OD ORGANIZATORA: Wydarzenie bezpłatne i dostępne dla nauczycieli posiadających konto w programie eTwinning.  Po weryfikacji rejestracji na webinarium uczestnik otrzyma drogą mailową link do wydarzenia. Dane podane przy rejestracji posłużą do wystawienia certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo. 

Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w programie eTwinning, kliknij i załóż konto.  

Webinarium organizowane przez moderatorki grupy "eTwinningowe TIKanie z językami"

TYTUŁ WEBINARIUM: Mindfulness - narzędzia przydatne do wprowadzania elementów uważności podczas lekcji 

Warunki udziału
  1. Posiadanie aktywnego konta w programie eTwinning.Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w programie eTwinning, kliknij i załóż konto.  
  2. Każdy zakwalifikowany uczestnik, który weżmie udział w całym wydarzeniu, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie. Jeśli przy logowaniu na webinarium podałaś/-eś niepełne wymagane do wystawienia certyfikatu dane, czyli IMIĘ I NAZWISKO ORAZ ADRES MAILOWY ODPOWADAJĄCE TYM PODANYM PRZY REJESTRACJI NA WYDARZENIE  - certyfikat nie zostanie wystawiony
Termin i lokalizacja
Spotkanie w formule ClickMeeting Online
UWAGA. Rejestracja zamknięta

Szczegóły webinarium

Dzień 1

Wtorek 12.03.2024


18:00 - 19:00

rozwiń Mindfulness - narzędzia przydatne do wprowadzania elementów uważności podczas lekcji

Podczas spotkania nauczyciele poznają praktyczne wskazówki i strategie do wprowadzania elementów uważności podczas lekcji. Uczestnicy zdobędą również wiedzę na temat korzyści płynących z praktykowania uważności w szkole oraz nauczają się wykonywać ćwiczenia oddechowe, mini medytacje czy mindfulnessowe przerwy, które mogą zastosować w codziennej pracy z uczniami. Webinar umożliwi nauczycielom stworzenie atmosfery sprzyjającej koncentracji, obniżeniu poziomu stresu oraz poprawie zdolności do radzenia sobie z trudnościami emocjonalnymi wśród uczniów.
Milena Drąg, Prelegentka