Webinarium eTwinning - grupa Programowanie z eTwinning: Sztuczna Inteligencja w edukacji

Wydarzenie bezpłatne i dostępne dla nauczycieli posiadających konto w programie eTwinning.  Po weryfikacji rejestracji na webinarium uczestnik otrzyma drogą mailową link do wydarzenia. Dane podane przy rejestracji posłużą do wystawienia certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo. Certyfikaty prześlemy drogą mailową do 14 dni od wydarzenia. 

Webinarium organizowane przez moderatorkę grupy eTwining PROGRAMOWANIE Z ETWINNING- Kliknij i dołącz do grupy na platformie ESEP 

Warunki udziału
  1. Posiadanie aktywnego konta w programie eTwinning.Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w programie eTwinning, kliknij i załóż konto.  
  2. Każdy zakwalifikowany uczestnik, który weżmie udział w całym wydarzeniu, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie. Jeśli przy logowaniu na webinarium podałaś/-eś niepełne wymagane do wystawienia certyfikatu dane, czyli IMIĘ I NAZWISKO ORAZ ADRES MAILOWY ODPOWADAJĄCE TYM PODANYM PRZY REJESTRACJI NA WYDARZENIE  - certyfikat nie zostanie wystawiony.
Termin i lokalizacja
Spotkanie w formule ClickMeeting Online
UWAGA. Rejestracja zamknięta

Szczegóły webinarium

Dzień 1

Wtorek 23.05.2023


19:15 - 20:15

rozwiń Webinarium eTwinning - grupa Programowanie z eTwinning: Sztuczna Inteligencja w edukacji

Część 1. . Czym jest sztuczna inteligencja? ● Definicja sztucznej inteligencji ● 2-3 przykłady wykorzystania sztucznej inteligencji w różnych branżach. Część 2. Pomysły jak wykorzystać ChatGPT w edukacji? ● Pomysły na wykorzystanie ChatGPT w pracy nauczyciela_lki: o Pokazanie jak założyć konto na ChatGTP o Planowanie lekcji. o Tworzenie kart pracy, kartkówek i testów. o Tworzenie tekstów, streszczeń i tłumaczeń tekstów o Korekta tekstu o Wyszukiwanie źródeł i aplikacji o Tworzenie pytań do tekstu lub video o Wyszukiwanie aplikacji dydaktycznych.[ED1] Część 3. Przykład innej aplikacji opartej o sztuczną inteligencję – generowanie grafiki na podstawie opisu. Część 4. Szanse i zagrożenia wynikające z korzystania z aplikacji opartych o sztuczną inteligencję 5 min.
Wojciech Wątor, Nauczyciel matematyki