Webinarium - grupa "Programowanie z eTwinning": Kodowanie w terenie dla klas I-III i przedszkolaków

Jeśli przy logowaniu na webinarium podałaś/-eś niepełne wymagane do wystawienia certyfikatu dane, czyli IMIĘ I NAZWISKO ORAZ ADRES MAILOWY ODPOWADAJĄCE TYM PODANYM PRZY REJESTRACJI NA WYDARZENIE  - certyfikat nie zostanie wystawiony. Zaloguj się ponownie i podaj poprawne dane! 
 


INFORMACJE OD ORGANIZATORA: Wydarzenie bezpłatne i dostępne dla nauczycieli posiadających konto w programie eTwinning.  Po weryfikacji rejestracji na webinarium uczestnik otrzyma drogą mailową link do wydarzenia. Dane podane przy rejestracji posłużą do wystawienia certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo. 

Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w programie eTwinning, kliknij i załóż konto.  

Webinarium organizowane przez moderatorkę grupy eTwining PROGRAMOWANIE Z ETWINNING- Kliknij i dołącz do grupy na platformie ESEP 

Warunki udziału
  1. Posiadanie aktywnego konta w programie eTwinning.Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w programie eTwinning, kliknij i załóż konto.  
  2. Każdy zakwalifikowany uczestnik, który weżmie udział w całym wydarzeniu, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie. Jeśli przy logowaniu na webinarium podałaś/-eś niepełne wymagane do wystawienia certyfikatu dane, czyli IMIĘ I NAZWISKO ORAZ ADRES MAILOWY ODPOWADAJĄCE TYM PODANYM PRZY REJESTRACJI NA WYDARZENIE  - certyfikat nie zostanie wystawiony.
Termin i lokalizacja
Spotkanie w formule ClickMeeting Online
UWAGA. Rejestracja zamknięta

Szczegóły webinarium

Dzień 1

Wtorek 23.04.2024


18:00 - 19:30

rozwiń Webinarium - grupa "Programowanie z eTwinning": Kodowanie w terenie

Uczestnicy szkolenia poznają podstawowe koncepcje związane z programowaniem, takie jak sekwencje, pętle i warunki, oraz jak można je przekazywać dzieciom w przedszkolu w sposób zabawny i przystępny. Nauczyciele poznają różnorodne narzędzia TIK oraz sposoby ich efektywnego wykorzystać do prowadzenia zajęć w przedszkolu. Uczestnicy zdobędą umiejętność projektowania i planowania interaktywnych zajęć w terenie, które integrują elementy kodowania z eksploracją natury, promując jednocześnie rozwój umiejętności myślenia logicznego i kreatywności u dzieci.
Renata Idzik, Długoletnia nauczycielka przedszkola, pasjonatka nowoczesnych technologii